Hii

YA ALLAH! YA TUHANKU, JIKA REZEKIKU BERADA DI ATAS LANGIT, MAKA TURUNKANLH IA, DAN JIKA BERADA DI DALAM PERUT BUMI MAKA KELUARKANLH IA,DAN JIKA SUKAR MAKA MUDAHKANLAH IA,JIKA HARAM MAKA SUCIKANLH IA,JIKA MASIH JAUH MAKA DEKATKANLH IA,.. YA ALLAH!! LIMPAHKANLH KEPADAKU REZEKI SEPERTIMANA REZEKI YANG TELAH ENGKAU LIMPAHKAN KEPADA HAMBA-HAMBAMU YANG SOLEH....AAMIIN

Tuesday 4 December 2012

SALAM KENAL....

Dimulakan dengan bismillah....

Entri ini sbnrnya permulaan utk aku.. Permulaan yg mcmna tu? klu tgk pd ayat 'MENANTI REZEKI DARI MU', adalah merungkai kepada rezeki dr ALLAH SWT iaitu zuriat.. Direct to the point,aku kenalkan diri aku jelh....


nama aku : Cik Ti.. bukan cik tikus yer..hahahah...watch out ok!!
umur aku : dis 2012 ni bru 25 thun,bru pn xbrulah nk nk injak ke tua dh..
kerja aku : biasa2 je,bukan engineer PETRONAS, dan bukan DOKTOT,huuuhuh.. asal benda2 elok ok lh dan mendatangkan HALAL kepadaku dan keluargaku...
Status: sudah pun berkhwin
Anak - dlm usaha lg
Usia perkhwinan : 12.12 cukup lah 3thun usia kami menikah... 

Tujuan aku bt blog ni xlain xbukan adalah perjalanan dan liku2 hidup aku menanti zuriat.. di sini, aku akan rujuk balik la segala jenis follow up aku dgn doc mengenai kesuburan aku..akan aku ceritakan stu persatu dalam entri2 sterusnya..

tu jelh sedikit sbyk ttg aku..huhu... so if ada persoalan boleh la men'gomen di komentar yer.!! 
 
   ok... doakan utk aku mudah mendapat zuriat ya !!

Senyum2 selalu ,xnk stress2...

No comments:

Post a Comment