Hii

YA ALLAH! YA TUHANKU, JIKA REZEKIKU BERADA DI ATAS LANGIT, MAKA TURUNKANLH IA, DAN JIKA BERADA DI DALAM PERUT BUMI MAKA KELUARKANLH IA,DAN JIKA SUKAR MAKA MUDAHKANLAH IA,JIKA HARAM MAKA SUCIKANLH IA,JIKA MASIH JAUH MAKA DEKATKANLH IA,.. YA ALLAH!! LIMPAHKANLH KEPADAKU REZEKI SEPERTIMANA REZEKI YANG TELAH ENGKAU LIMPAHKAN KEPADA HAMBA-HAMBAMU YANG SOLEH....AAMIIN

Friday 7 December 2012

KONSISTENKAH AKU??

haa.. kali ni xlain xbukan aku just nk buat perbandingan supplemen yg aku akan amik.. xamik lg tp bakal akan ambil la..dan function2 dia.. pada entri sblumnya aku ada tulis items apa yg akan aku ambil. benda ni aku akan konsisten smpailah aku beranak pinak..smpi ke tua..in shaa allah

choice 1 : Sk alkhisbun+habbtaswda,hulba+madu,biodex..

Choice 2 : Habbtswda,biodex

biodex ni lak sbnrnya aku dh amik lama dr first aku dpt cysts lg,mmg aku serasi dgn biodex cuma aku ni xleh nk konsisten sbb punyalh byk nk kna amik,tambah lak kerja aku skrg ni xtentu masa,time aku kena amik suplemen tulh time aku kena bkerja teruk..hahahaha..xpelh kali ni more konsisten hokkeyyy!!!.

biodex yg aku kena amik just (dtoxy,noni,supremix,manja prune)actually aku kena amik 3 items je (noni,dtoxy,dan supremix) tp memandangkan aku pernah keguguran so i need to add on manja prune.. susu igc lak knapa aku kena amik?? shaja je.. nk bg boost cepat skit telur aku mmbesar bila aku cmpur dgn supremix..tulh tujuannya..sumenya dgn kehendak ALLAH SWT..yakin dgn produk,yakin dgn ALLAH yg utamanya!

ok berbalik kpd schedule supplemen.. kena ada timing seh,xde timing jd carca marba nnt kang!!

Schedule nya aku buat 2 kategori sbbnya produk alkhisbun ni kena amik 3hr lepas period kering shggalah 3hr sblum period akan dtg(bg period regular la)... jdnya aku hnya blh amik hbbtswda+biodex masa time period shgga lh period akan dtg means boleh d ambil tiap2 hr..

time period sahaja :
bgun pg je kena amik - dtoxy (bg proses pencucian rahim,mmg terbaik..alhamdulillah)
pkul8-9=habbtswda(ni utk mslh gangguan saka,santau,dan utk pecahkn cysts if ada la)
pkul 11 sblm lunch - supremix (utk bsrkn tlur)
Lps lunch - noni(utk elak cysts,fibroid,endo)
pkul3ptg = supremix+ susu igc
pkul5ptg= manja prune (kuatkan rahim,cuci rahim)
pkul 7-8mlm = supremix
Dinner(aku xdinner la coz nk kena pantang juge)
nk tdo amik habbtswda...

lps period je shgga next period :
Dtoxy dh xyah amik.. ganti lak dgn sk alkhisbun+hbbtswda(mkn skaligus je)
pkul 9=hulba+madu
pkul 11= supremix
lps lunch = noni
pkul 3= supremix+susu
pkul5=manja prune
pkul7-8 = supremix
off dinner
nk tdo tu sk alhisbun+habbtswda..

so...nilh rutin hr2 aku bila on supplemen.. jd antara dua2 ni yg mana elok aku amalkan?
choice 1 atau choice 2????  


ya allah kurniakanlh kami anak soleh dan solehah..aammiinn               


No comments:

Post a Comment