Hii

YA ALLAH! YA TUHANKU, JIKA REZEKIKU BERADA DI ATAS LANGIT, MAKA TURUNKANLH IA, DAN JIKA BERADA DI DALAM PERUT BUMI MAKA KELUARKANLH IA,DAN JIKA SUKAR MAKA MUDAHKANLAH IA,JIKA HARAM MAKA SUCIKANLH IA,JIKA MASIH JAUH MAKA DEKATKANLH IA,.. YA ALLAH!! LIMPAHKANLH KEPADAKU REZEKI SEPERTIMANA REZEKI YANG TELAH ENGKAU LIMPAHKAN KEPADA HAMBA-HAMBAMU YANG SOLEH....AAMIIN

Thursday 14 February 2013

SUPLEMEN AKU YANG LAIN..HAHAHAH

Memandangkan aku mengalami ovum yang xsihat dan lemah ni,maka dengan ini aku search dan goole apa supplemen yang terbaik untuk ovum dan kuatkan ovum aku kiri dan kanan.. Tuan cik ada sebut amalkan campuran air kacip fatimah dan tongkat ali serta amalkan teh mahkota dewa. nanti tuan cik akan buatkan ramuan2anya..

so pd masa yang sama,dia ada ckp suh aku continue je ubat hemopati, memandangkan aku xde amik byk pun ubat hemopati ni just ubat utk cysts,cancer,pcos,hormon imbalance,utk telur ni sume 1 botol dan satu lg utk tetapkan period dan subur ini pun 1 botol.. so dua2 botol ni amik masing2 2biji so total 4biji je aku kena telan utk 2-3x amik dlm 1hr.. xbyk pun kan??? Tuancik suh konsisten jelh..

HEMOPATI

Tu satu ubat yang aku kena konsisten amik.Susu kambing aku dh stop sbb myb pns dan xsesuai untuk aku.. jadi hemopati ni pun dh panas sbnrnya and thats y aku kena minum byk air putih..
Pada aku plak untuk hilangkan keputihan,perbaiki hubungan suami isteri, peredaran darah yang baik,juga untuk kesuburan maka aku akan amik 

AWET MUDA GOLD.. 

Haaa.. lagi satu untuk kuatkan kesuburan dan menghasilkan telur2 yang baik adalah rawatan akupuntur dan juga pengamalan supplemen 

ROYAL JELLY AMWAY 

bercerita tentang royal jelly amway ni dulu aku pernah amalkan,dan bgus untuk merawat PCOS dan utk kuatkan OVUM.. aku pernah amalkan dulu tp only one month jelah..hahaha..nampak sgt xkonsisten amik supplemen dan suka2 tukar supplemen.. hampeeh jer kan??? yang aku suka royal jelly amway ni sbb dia ada 3 set sumenya iaitu 1.Manuka Honey 2.Bee Pollen 3.Propolis.. sume ketiga2 ni bagus kalau consume seumur hidup.. Madu tu kan bagus,dpat menyembuh pelbagai penyakit kecuali As syams (MATI)...

Lain- lain : aku suka minum susu HL dan aku juga kena banyak minum air suam 8 glasses perday hokeeyy!!

Terus kepada cara pengambilan sume supplemen ni.. haddoiiii ini yg buatkan aku rasa xkena je.. hahah.. 

bangun pg masa perut kosong amik dulu awet muda gold, 
30minit kemudian atau 1-2 jam kemudian amik madu manuka
lps breakfast sikit amik trus bee pollen + propolis
lps lunch amik dlm pkul 2-hemopati, pkul 4 hemopati,pkul 6 hemopati..
mlm lps dinner amik - propolis dan bee pollen
nk tidur - madu manuka

ckup lh tu.. pastu minum byk susu dan air putih    

so..aku hrap aku trus konsisten la dan mengamalkan sampailah hujung nyawa..hahahah

semoga semua yg aku ambil ni beri manfaat kepada aku..ammiin

   
  

No comments:

Post a Comment